ДБР розслідує крадіжку блоків МіГ-29 у Львові.

Як вбачається із Єдиного державного реєстру судових рішень, слідчим управлінням ТУ ДБР, розташованого у м. Львові, проводиться досудове розслідування кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12020140060000493 від 28.02.2020 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 410 КК України.

(Борт 41, який був розграбований. Знаходиться у Львові більше десяти років)

Так, 27.02.2020 року у Залізничний ВП ГУ Національної поліції у Львівській області поступило повідомлення від працівників ДП «ЛДАРЗ» про зникнення військового обладнання (блоків управління системами) з літака «МіГ-29», бортовий номер 26. Вказаний літак прибув для проведення ремонту на територію заводу 18.02.2020 року з військової частини А1789, що розташована у м.Васильків Київської області. Крім цього, 28.02.2020 року до чергового ТУ ДБР, розташованого у м.Львові від керівництва військової частини А2602 (повітряне командування «Захід»), що дислокується у м.Львові поступило повідомлення про зникнення військового обладнання (блоків управління системами) з 4 літаків «МіГ-29» з бортовими та заводськими номерами: БН 01, ЗН 2960707758; БН 08, ЗН 296721909; БН 37, ЗН 296721840; БН 41, ЗН 2960707758. Дані літаки у 2013 році були передані на зберігання військовій частині А2602 (м. Львів) військовою частиною А1349, що розташована у м. Івано-Франківську.

(Борт 37, який був розграбований. Знаходиться у Львові більше десяти років)

25.03.2020 працівником служби охорони ДП «ЛДАРЗ», на прилеглій до заводу території, було виявлено пошкоджені частини розукомплектованих блоків, після чого про дану знахідку було повідомлено керівництво заводу та інформовано слідчого Третього СВ СУ ТУ ДБР, розташованого у м. Львові. Цього ж дня в період часу з 11.00 год. по 17.30 год. проведено огляд місця події, із залученням експерта та спеціаліста-кінолога із службовим собакою, в ході якого виявлено та вилучено наступне майно: Частина пошкодженого розукомплектованого металевого блоку білого кольору без маркування; Частина пошкодженого розукомплектованого металевого блоку А НОМЕР_1 № 16137; Частина пошкодженого розукомплектованого металевого блоку сірого кольору без маркування; Плата з нанесеним маркуванням 8А7.105.361; Металева деталь з нанесеним маркуванням ВШ2.062.024 № 715; Частина пошкодженого розукомплектованого металевого блоку А-312-002 № 19133; Частина пошкодженого розукомплектованого металевого блоку А НОМЕР_2 № 26131; Частина пошкодженого розукомплектованого металевого блоку А-312-001 № СБ179; Кришка від металевого блоку з маркуванням А-037-1В № 8238; Частина пошкодженого металевого блоку без корпусу з маркуванням на торцевій частині 2.062.023 № 118 та металевою деталлю з нанесеним маркуванням ВШ2.062.024 № 123; Частина пошкодженого розукомплектованого металевого блоку БРЗУ115ВО-1 № 4901070; Частина пошкодженого розукомплектованого металевого блоку сірого кольору без маркування з написом «блок реле автоматичний»; Частина пошкодженого розукомплектованого металевого блоку БП20-3 № 2014. Частини пошкоджених та розукомплектованих металевих блоків, виявлених на ділянці, умовно позначеній на схемі буквою «Б»: БЦ020 №0462655; БРЗУ115ВО-1 № НОМЕР_3 ; БУР-20ПМ-1 № НОМЕР_4 (без однієї плати); БП20-3 №0571650; А-323-007 №48138; ВУ-222-03 № НОМЕР_5 ; БСФ-20П №2390374785В; БРЗУ115ВО-1 № НОМЕР_6 ; БП20-1 № НОМЕР_7 ; А-037-1В №1119; БСК-С №0280630; БПН-1 №2078; N1-P №07124; БПЦ20-6 №6500974505А; БСР-31 № НОМЕР_8 ; ГС-31-3 №0281142; БПН-1 №2018; А-340-071М №86149; БП20-1 №6501295728; БПН-1 №0182500; А-312-002 №11139; Кришка блоку БВЦ20-6 №6500395069А; Без корпусу з маркуванням на торцевій частині 2.062.023 №174 та металевою деталлю з нанесеним маркуванням ВШ2.062.024 №304; А-340-071М №75158; БК-57 №180568; БПН-1 №0794265; БПН-1 №0280830; А-340-053 №20128; БК-57 №0180750112; БП20-1 №6500465709; 541 №51218083; ГС-31-3 №0475775; БУС-3 № НОМЕР_9 ; ГС-31-3 №0864580; БП20-1 № НОМЕР_10 ; БСР-31 № НОМЕР_11 А; БСК-С №0864420; А-340-052 №28135; БСК-С №0467752; БСР-31 №4130182071А; БК-57 №260593; 541 №0023461; N1-P №00181; А-319 №Г2216; БСР-31 № НОМЕР_12 А; А-317-003 №ВМ365; А-312-001 № НОМЕР_13 ; А-340-052 НОМЕР_14 ; БСФ-20П № НОМЕР_15 В; БП20-3 №0761383; Кришка блоку БК-55-1 №190557; БВЦ20-6 №6500874495А; БСК-С №1081568; БСР-31 №4130671891А; А-340-052 №80146; Кришка блоку УВВ20-31 №2313; Частина пошкодженого та розукомплектованого металевого блоку сірого кольору; А-323-006 №18192; Цілий блок (непошкоджений) БУР-20ПМ-2 № НОМЕР_16 ; НОМЕР_17 № НОМЕР_18 ; УВВ20-31 №6677; А-319 №Г5289; 3502-32 №80409; БСК-С № НОМЕР_19 ; N1-P №06111; ГС-31-3 №1074872; БП-48 №7560160198; ГС-31-3 №0464790; Кришка блоку БВЦ20-6 № НОМЕР_20 А; А-319 №Г5541; 705-6-1 № НОМЕР_21 ; 705-6-1 № НОМЕР_22 ; Частина пошкодженого та розукомплектованого металевого блоку сірого кольору; 551 №51218083; Частина пошкодженого та розукомплектованого металевого блоку сірого кольору; БП20-1 №6501184094; А-319 №Г5011; А-319 №Г5187; Металева деталь 551.02 №474; Кришка блоку БУС-3 № НОМЕР_23 ; А-340-071М НОМЕР_24 ; БВЦ20-6 № НОМЕР_25 . Частини пошкоджених та розукомплектованих металевих блоків, виявлених на ділянці, умовно позначеній на схемі буквою «В»: 451 №В661; УВВ20-31 №2999; БСФ-20П № 23903747368; А-317-003 №КП024; БУР-20ПМ-1 № НОМЕР_26 ; БУР-20ПМ-1 № НОМЕР_27 ; А НОМЕР_28 ; 2410 № НОМЕР_29 ; 541 №51149378; А-312-002 № НОМЕР_30 ; N1-P №01024; А-037-1В №9619; А-312-002 №40141; Частина пошкодженого та розукомплектованого металевого блоку сірого кольору; БСФ-20П №2390872746В; А-323-006 №63149; БЦ020 №0485065; Частина пошкодженого та розукомплектованого металевого блоку сірого кольору з металевими деталями; БУР-20ПМ-1 № НОМЕР_31 ; НОМЕР_32 № НОМЕР_33 ; А-037-1В № НОМЕР_34 ; А-340-052 НОМЕР_35 ; Частина пошкодженого та розукомплектованого металевого блоку сірого кольору з маркуванням 2.062.023 №282; 705-6-4 №491210; А-317-003 №ГМ138; А-317-003 №ГМ102; 3502-32 №80194; А-340-052 №07110; А-340-071М №85144; БЦ020 №0282350; А-323-006 №21113; Кришка блоку А-312-002 №34184; Кришка блоку А-312-001 №28535; А-317-003 №МП499; БП20-3 №1153862; А-037-18 №6011; Частина пошкодженого та розукомплектованого металевого блоку сірого кольору без маркування; А-323-007 №50148; А-323-006 №34101; БУР-20ПМ-2 № НОМЕР_36 ; БП20-3 НОМЕР_37 ; БЦ020 №1081787; А-340-071М №32147; БСФ-20П №2390465668В; А-323-007 №32107; УВВ20-31 №4357; ВУ-222-03 № НОМЕР_38 ; А-312-001 №НЯ079; А-323-007 НОМЕР_39 37114; 705-6-4 № НОМЕР_40 ; УВВ20-31 №6658; Частина пошкодженого та розукомплектованого металевого блоку сірого кольору з маркуванням 2.062.023 №62 з металевими деталями. Пасатижі з зеленими рукоятками та викрутка з червоно-чорною рукояткою.

Тобто, як видно, зазначені деталі були виявлені на прилеглій території заводу майже через місяць після відкриття кримінального провадження.

(Борт 01, який був розграбований. Знаходиться у Львові більше десяти років)

29 травня 2020 року історія отримала своє продовження.

В цей день від начальника відділу № 2 митного посту «Краківець» Галицької митниці Державної митної служби України, на виконання листа ТУ ДБР, розташованого у м. Львові «про необхідність інформування ініціатора у випадку виявлення будь-якою особою спроби перемістити військове обладнання, а саме блоків управління літаками «МіГ-29» через кордон» поступило повідомлення про вказаний факт, а саме на пункт пропуску через державний кордон України «Краківець» заїхав автомобіль «Renault Master» р.н., в кузові якого знаходились ящики та коробки з авіаційними блоками до літаків «МіГ-29», які вказаним автомобілем мали бути доставлені на територію Польщі.

Прибувши на територію пункту пропуску «Краківець» Галицької митниці Державної митної служби України, за добровільною згодою водія, за сприянням працівників митного посту «Краківець» автомобіль «Renault Master» р.н. було оглянуто в кузові виявлено дерев`яні ящики та картонну коробку, в яких, згідно документів, мали знаходитись авіаційні блоки до літаків «МіГ-29». Вказані ящики та коробка були переміщені з кузова автомобіля до оглядового боксу, де було проведено огляд вмістимого та під час огляду виявлено та вилучено наступні складові частини літаків типу «МіГ-29»: «Курсовертикаль основна 705-6-1 6Д2.511.056-01» зав.№ НОМЕР_5 ; «Курсовертикаль основна 705-6-1 6Д2.511.056-01» зав.№ НОМЕР_6 ; «Курсовертикаль основна 705-6-1 6Д2.511.056-01» зав.№ НОМЕР_7 ; «Курсовертикаль основна 705-6-1 6Д2.511.056-01» зав.№ НОМЕР_8 ; «Курсовертикаль основна 705-6-1 6Д2.511.056-01» зав.№ НОМЕР_1 ; «Курсовертикаль основна 705-6-1 6Д2.511.056-01» зав.№ НОМЕР_2 ; «Обчислювач керування ВУ-222-03 сер.3» зав.№ НОМЕР_3 ; «Автономна рульова машина АРМ-150М» зав.№ НОМЕР_9.

Як стало відомо під час проведення досудового розслідування, вищевказані складові частини літаків типу «МіГ-29», знаходилися на ремонті в ДП «ЛДАРЗ» відповідно до укладеного договору з польським суб`єктам господарювання «ANCOL Sp.zo.o.» та після проведеного ремонту, а саме: виконання договірних зобов`язань, поверталися до вищевказаного суб`єкта господарювання. Органом досудового розслідування були вилучені зазначені складові частини літаків, оскільки було отримано інформацію можливого перевезення до республіки Польща авіаційного майна, яке було викрадене в період 26-28.02.2020 на території ДП «ЛДАРЗ» та на території військової частини А2602, зокрема відповідно до одержаної інформації працівники ДП «ЛДАРЗ» під час проведених ремонтів польських складових частин літака «МіГ-29» могли використовувати комплектуючі частини літаків «МіГ-29», які були викрадені, оскільки аналогічне військове майно (авіаційне обладнання – блоки) було серед такого, а саме «Курсовертикаль 705-6-1 (основна), 705-6-4 (запасна)» – 4 шт., «Обчислювач керування ВУ-222-03 сер.3» – 3 шт.

З наведених вище підстав, в органу досудового розслідування виникла необхідність у призначенні відповідних експертиз, в тому числі комплексної судової трасологічної та компютерно-технічної експертизи, задля ідентифікації плат та мікросхем, які знаходяться у вилучених блоках і тому, просить накласти арешт на вилучене майно.

02 червня 2020 року на вказане майно було накладено арешт. Таким чином зупинено і постачання комплектуючих (можливо і законного походження) для польських МіГ-29.

Досудове розслідування триває.

Варто зазначити, що борти 01, 08, 37, 41 та ще з десять таких “консерв” знаходяться у Львові більше десяти років і не мають перспектив для ремонту, оскільки ремонт проходять літаки, які прибувають із бригад (як наприклад борт 26, який прибув з Василькова для ремонту у лютому 2020 року та був розграбований).

(Борт 26, який чекатиме ремонту)

Також ДБР розслідуває кримінальне провадження 42018140400000010дедосудовим розслідуванням також встановлено, що військовослужбовець однієї із бригад знімав із літаків, що стоять на балансі в/ч  авіазапчастини, та продавав їх за готівку представнику ТзОВ «Компанія інженерної взаємодії в авіації», за посередництва якого, в подальшому, через проведення заздалегідь обумовлених тендерів із службовими особами ДП «Львівський державний авіаційно-ремонтний завод», попередньо викрадена продукція для ремонту авіаційної техніки поставляється на дане державне підприємство.

“Кругообіг авіазапчастин”.

Related Post