Невідомі сторінки історії ВПС України та створення символіки ВПС.

17 березня 1992 – наказ про створення ВПС України. а через кілька місяців вже є рішення уряду України ,рішення Командувача ВПС, пофарбовані два МиГ-29 в екзотичний несовковий український дизайн, підготовлені 5 льотчиків, всі полковники ВПС України, найкращі!! – В.Кандауров, М.Коваль, В.Россошанський, О.Головань, В.Солошенко, 10 офіцерів ИАС, та старший групи генерал майор Скалько,які приймають участь в багаточисленних авіашоу в Канаді, США протягом шести тижнів!!!.На такі відстані МиГ-29 , над Атлантикою ще ніхто не використовував.


В той самий час з травня по листопад 1992 в США в десятках авіашоу приймають участь Ан-225 Мрія, Ан-124 Руслан.Фантастика!.

Ці факти ще відомі…ну майже відомі. АЛЕ! завдяки кому це все стало можливо? Отже ,перший хто зробив промоушен ВПС України,так щоб про це дізнався весь світ- ЛЕТУНСЬКИЙ УКРАЇНСЬКИЙ КЛЮБ .UKRAINIAN FLYING CLUB (LUK)
Борт 01 курирував член клубу Михайло Биєн, борт 02 – директор LUK Тарас Татарін.
Ці люди фінансували та взяли на себе всі організаційні питання в Канаді,США
в Канаді ниші літаки пілотували також льотчики ВПС Канади майор Білл Мотрюк, майор Хєнк Блащак

  
.
Ви спитаєте ,яким чином це пов*язане с символікою ЗСУ?Відповім – саме LUK стали першими у створенні символіки ВПС України. я наведу кілька взірців патчів в наданих фото. Це патчі для ВПС України, 831 винищувального полку, Васильківського полку та інші. на 2000р. ми мали можливість отримати найякіснішу символіку ВПС від американських фахівців.

В 1998р. було рішення уряду України, Командувача ВПС України генерал-полковника В.Антонця в проведенні масштабних авіашоу у США – Каліфорнія,Нью-Йорк,Техас, Чікаго.за участю 6 МиГ-29 Укрїнських Соколів з нагоди 50-річниці ВПС США.Всі фінансові питання брали на себе спонсори США ,Канади та LUK.

Але… прикрий факт – директора LUK кинули- харківський авіаклуб. Пан Т.Татарін розробляв з ними літак Еверест D-3M який мав летіти на гору Еверест та знайти тіла 160 загиблих альпіністів. Навіть вже була згода уряду Непалу. Але.. перекреслено всі добрі справи за 7тис доларів. згодом ці харківські авіа кідалови опинились в Росії.

Нажаль на цьому скінчилась співпраця з Летунським Українським Клюбом LUK. але хочу від себе особисто подякувати всій український  діаспорі у Канаді, особисто директору Тарасу Н. Татаріну, нашим льотчикам,технікам та і всім тим, хто щиро допомогав прославляти Україну та будувати ВПС України.

Related Post