The New Stuff

МіГ-25ПДС надійшов до авіаційного музею в Полтаві


Нещодавно до Музею важкої бомбардувальної авіації в Полтаві надійшов черговий експонат – винищувач-перехоплювач МіГ-25ПДС борт 98 “червоний”.

(МіГ-25ПДС в Полтаві. Фото Євгена Сивоконя)

Борт 98 входив до складу 933 винищувального авіаційного полку, який базувався в Дніпропетровську (нині – Дніпро) та був розформований в 1996 році.

(Запоріжжя 2010 рік. Фото Griffon spotters.net.ua)

Саме в 1996 році експлуатація МіГ-25 різних модифікацій в Україні була припинена. Борти із Дніпропетровська та Коломиї були передислоковані в Запоріжжя на територію ЗДАРЗ “Мігремонт” для зберігання та утилізації.

В 2004 році відбувся останній політ “заводського” МіГ-25РБТ б\н 73. А до 2014 року українські 25-ті із “Мігремонту” були утилізовані, окрім борту 98.

В 2014 році з’явилось фото 98-го борту, підготовленого для встановлення у виді пам’ятника. Літак був пофарбований, без обладнання та двигунів. Однак він так і залишився в Запоріжжі аж до серпня 2020 року.

(Запоріжжя, 2014 рік. Фото із соцмереж)

(Перевезення до Полтави, 2020 рік. Фото від підписника)

Варто зазначити. що на даний момент МіГ-25, які належали Україні вже утилізовані (декілька бортів, в тому числі борт 98, передані в музеї чи встановлені у виді пам’ятника). Водночас на території ЗДАРЗ “Мігремонт” знаходиться ще 7 МіГ-25 (6 МіГ-25РБ, 1 МіГ-25РУ) які належали Росії та прибули в Запоріжжя на ремонт в період 1994-1996 рр., але через припинення їх експлуатації залишились в Україні і через бюрократичні процедури продовжують перебувати під митним контролем. Очевидно в подальшому їх також чекає утилізація, враховуючи їх належність та стан. Детальніше тут.

Тепер експозиція Музею в Полтаві складається із Ту-160, Ту-134УБЛ, Ту-95МС, Ту-22М3, Ту-22КД, Ту-16К, МіГ-21СМ, МіГ-23МЛД, МіГ-23УБ, МіГ-25ПДС, МіГ-27К, Су-15УМ, Су-17М4Р, Л-39, Ан-2, Мі-2У, Мі-6А, Мі-8Т, Мі-8ППА.

Крайні борти отримані із підприємств “Укроборонпрому”. Незабаром очікується на прибуття Су-17УМ3 та МіГ-29 з ДП “Одеський авіаційний завод”, також є зацікавлення отримати Су-24/М із Білої Церкви, які належать Міноборони.

 

Recently Published

»

Болгарія: ремонт літаків радянського виробництва та закупівля F-16

Болгарські повітряні сили на даний ...

»

Переозброєння авіації: досвід країн Східної Європи

В статті наведено огляд процесу ...

»

Графік доставки гелікоптерів H125, H145 та H225

22 жовтня 2020 року до Контракту про ...

»

До України прибули перші два гелікоптери H145

22 жовтня 2020 року до Києва із Донавюрта ...

»

Авіатори ДСНС планують закупити додаткові водозливні пристрої для гасіння пожеж

15 жовтня 2020 року Спеціальний ...

»

Іл-78, який не побачив Америку

11.11.2005 року між компанією «North American ...

»

Роз’яснення щодо відшкодування державі відрахованими курсантами та звільненими офіцерами витрат, пов’язаних з їхнім утриманням

03 вересня 2020 року видання ...

»

МіГ-25ПДС надійшов до авіаційного музею в Полтаві

Нещодавно до Музею важкої ...

»

Виготовлено другий Н145 для України

На заводі Airbus Helicopters в Донавюрті ...