The New Stuff

Встановлено причину аварії Л-39, яка відбулась 02 липня 2019 року


Із судового рішення в Єдиному Державному реєстрі судових рішень стало відомо про причини аварії Л-39 зі складу 203 НАБр у липні 2019 року.

В ході досудового розслідування встановлено, що о 15.57, 02 липня 2019 року біля Куп`янського водосховища курсант 3 курсу ХНУПС ім. Івана Кожедуба, виконував самостійно польот на літаку Л-39 по маршруту. В ході польоту загорілась кнопка «пожежа». Керівником польотів (командиром бригади) прийнято рішення про катапультування. Літак впав в поле поблизу Куп`янського водосховища. Перед падінням літака, курсант катапультувався, не отримавши тілесних ушкоджень, а літак у результаті зіткнення з землею спалахнув та згорів.

Відповідно до п. 10. акту технічного розслідування аварії з літаком Л-39, бортовий номер 08, 203 навчальної авіаційної бригади (м. Чугуїв, Харківської області) Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба встановлено, що головною причиною аварії літака є порушення технології ремонту двигуна, які допущені на державному підприємстві «Одеській авіаційний завод» у 2012 році.

За даним фактом, 02.07.2019 Третім слідчим відділом СУ ТУ ДБР у м. Полтаві внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42019220750000157 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 416 КК України (Порушення правил польотів або підготовки до них)

15.08.2019 слідчим Третього слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Полтаві Серпуховим О.О. кримінальне правопорушення у кримінальному провадженні № 42019220750000157 від 02.07.2019 перекваліфіковане з ст. 416 КК України на ч.1 ст. 367 КК України (Службова недбалість).

Постановою військовою прокуратурою Харківського гарнізону від 09.09.2019 визначено підслідність кримінального правопорушення у кримінальному провадженні № 42019220750000157 від 02.07.2019 за ознаками злочину, передбаченого ч.1 ст. 367 КК України за слідчим відділом Київського ВП у м. Одесі ГУНП в Одеській області.

Досудове розслідування у кримінальному провадженні триває.

Варто зазначити, що інциденти, а іноді і серйозні інциденти з причин конструктивно-виробничих недоліків та неякісного ремонту вітчизняними підприємства відбуваються більш ніж регулярно. Іноді вони призводять і до аварій..

Recently Published

»

Румунський досвід переозброєння на F-16

25 березня 2021 року Румунія отримала ...

»

Доукомплектування H225 для Національної гвардії України: перелік обладнання

Як повідомляється на сайті ...

»

Пілотний проект з аеромедичної евакуації

18 січня 2021 року на сайті МОЗ України ...

»

Польський досвід переозброєння на F-16

Польський досвід переозброєння на F-16 ...

»

В Каневі для гелікоптерів H145 побудують ангари

23 вересня 2020 року Центр ...

»

Болгарія: ремонт літаків радянського виробництва та закупівля F-16

Болгарські повітряні сили на даний ...

»

Переозброєння авіації: досвід країн Східної Європи

В статті наведено огляд процесу ...

»

Графік доставки гелікоптерів H125, H145 та H225

22 жовтня 2020 року до Контракту про ...

»

До України прибули перші два гелікоптери H145

22 жовтня 2020 року до Києва із Донавюрта ...