The New Stuff

Встановлено причину аварії Л-39, яка відбулась 02 липня 2019 року


Із судового рішення в Єдиному Державному реєстрі судових рішень стало відомо про причини аварії Л-39 зі складу 203 НАБр у липні 2019 року.

В ході досудового розслідування встановлено, що о 15.57, 02 липня 2019 року біля Куп`янського водосховища курсант 3 курсу ХНУПС ім. Івана Кожедуба, виконував самостійно польот на літаку Л-39 по маршруту. В ході польоту загорілась кнопка «пожежа». Керівником польотів (командиром бригади) прийнято рішення про катапультування. Літак впав в поле поблизу Куп`янського водосховища. Перед падінням літака, курсант катапультувався, не отримавши тілесних ушкоджень, а літак у результаті зіткнення з землею спалахнув та згорів.

Відповідно до п. 10. акту технічного розслідування аварії з літаком Л-39, бортовий номер 08, 203 навчальної авіаційної бригади (м. Чугуїв, Харківської області) Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба встановлено, що головною причиною аварії літака є порушення технології ремонту двигуна, які допущені на державному підприємстві «Одеській авіаційний завод» у 2012 році.

За даним фактом, 02.07.2019 Третім слідчим відділом СУ ТУ ДБР у м. Полтаві внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42019220750000157 за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ст. 416 КК України (Порушення правил польотів або підготовки до них)

15.08.2019 слідчим Третього слідчого відділу Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у м. Полтаві Серпуховим О.О. кримінальне правопорушення у кримінальному провадженні № 42019220750000157 від 02.07.2019 перекваліфіковане з ст. 416 КК України на ч.1 ст. 367 КК України (Службова недбалість).

Постановою військовою прокуратурою Харківського гарнізону від 09.09.2019 визначено підслідність кримінального правопорушення у кримінальному провадженні № 42019220750000157 від 02.07.2019 за ознаками злочину, передбаченого ч.1 ст. 367 КК України за слідчим відділом Київського ВП у м. Одесі ГУНП в Одеській області.

Досудове розслідування у кримінальному провадженні триває.

Варто зазначити, що інциденти, а іноді і серйозні інциденти з причин конструктивно-виробничих недоліків та неякісного ремонту вітчизняними підприємства відбуваються більш ніж регулярно. Іноді вони призводять і до аварій..

Recently Published

»

Роз’яснення щодо відшкодування державі відрахованими курсантами та звільненими офіцерами витрат, пов’язаних з їхнім утриманням

03 вересня 2020 року видання ...

»

МіГ-25ПДС надійшов до авіаційного музею в Полтаві

Нещодавно до Музею важкої ...

»

Виготовлено другий Н145 для України

На заводі Airbus Helicopters в Донавюрті ...

»

Експонат Ан-26Ш в Луганську

Як повідомляє Український мілітарний ...

»

Оголошено тендер на закупівлю гальмівних парашутів для МіГ-29 та Су-27

01 липня 2020 року військова частина А0215 ...

»

Планується постачання авіаційних запчастин для сервісного центру гелікоптерів в Ніжині

30 червня 2020 року Державне ...

»

Встановлено причину аварії Л-39, яка відбулась 02 липня 2019 року

Із судового рішення в Єдиному ...

»

ДБР розслідує крадіжку блоків МіГ-29 у Львові.

Як вбачається із Єдиного державного ...

»

Су-17М4Р надійшов до авіаційного музею в Полтаві

02 червня 2020 року до Музею важкої ...