The New Stuff

Закупівля послуги середнього ремонту авіаційних двигунів Д-30КП-2 не відбулася


17 лютого 2020 року військова частина А0215 (Командування ПС ЗСУ) оголосила щорічний тендер на середній ремонт 12-ти авіаційних двигунів Д-30КП-2 для ІЛ-76МД на суму 102 780 000,00 грн.

Традиційно свої пропозиції подало ДП “НАРП” (остаточна пропозиція 63 999 999,00 грн.) та ТОВ “УРАРП” (остаточна пропозиція 64 000 000,00 грн.).

Враховуючи найнижчу цінову пропозицію переможцем торгів було визнано ДП “НАРП”. Водночас організатором торгів було запропоновано усунути ряд недоліків у поданих ним документах протягом наступних 24 годин з моменту ознайомлення учасника з такими недоліками під час проведення переговорів.

Серед таких недоліків, зокрема, вказується:

– відповідно до оприлюдненої Довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, ДП “Миколаївський авіаремонтний завод “НАРП” зазначає, що має можливість та погоджується виконати вимоги Замовника та Договору (середній ремонт авіаційних двигунів Д-30КП-2 в обсязі 12 одиниць в термін включно до 30.11.2020) з ціною, визначеною за результатами електронного аукціону, а також підписати Договір із Замовником на умовах, зазначених в оголошенні про проведення відбору учасників та проекті договору. Разом з тим, відповідно Висновку 1301 Головного військового представництва МОУ від 29.01.2020 року № 93, що станом на 29.01.2020 року наявність дозвільних документів, технічної документації, обладнання та матеріально-технічної бази, кваліфікованого персоналу дозволяють ДП ” НАРП” на умовах залучення співвиконавців для налаштування (капітального ремонту) паливної автоматики авіаційних двигунів Д-30КП-2 (при своєчасному постачанні ремонтного фонду, давальницької сировини тощо) виконати  (з орієнтовним обсягом на рік) середній ремонт 5-ти одиниць авіаційних двигунів типу Д-30КП. Крім того, за наявною інформацією ДП “НАРП” на теперішній час уже виконує середній ремонт 4 авіаційних двигунів Д-30КП-2

– під час переговорів учасником надано “Пропозиції до протоколу переговорів з ремонту двигунів Д-30КП-2” (за підписом заступника директора з розвитку ДП “НАРП” Шевченко С), що додаються до протоколу, відповідно до якого запропоновано внести зміни до істотних умов договору.  Разом з тим, відповідно до оприлюдненої Довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (за підписом директора підприємства Кирницького В.), ДП “Миколаївський авіаремонтний завод “НАРП” зазначає про готовність підписати Договір із Замовником на умовах, зазначених в оголошенні про проведення відбору учасників та проекті договору.

Зазначається, що відповідно до оприлюдненої учасником Довідки (вих. від 11.03.2020 № 968/мр), у разі не врахування “Пропозицій до протоколу” ДП “НАРП” не підтверджує готовність надання послуг з середнього ремонту авіаційних двигунів Д-30КП-2 в обсязі 12 одиниць в термін включно до 30.11.2020. Разом з тим, подані учасником під час переговорів пропозиції не відповідають вимогам замовника, а саме проєкту договору (додатку 6 до оголошення про проведення відбору учасників).

Також, здійснення попередньої оплати не передбачено “Умовами оплати договору (здійснення розрахунків)”, оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу за зазначеною процедурою.

Таким чином, тендерний комітет Замовника прийшов до висновку, що учасником не підтверджено готовність підписати Договір із Замовником на умовах, зазначених в оголошенні про проведення відбору учасників та проекті договору, що не відповідає вимогам оголошення про проведення відбору учасників. Враховуючи вище зазначене, учасником недоліки не усунуто.

У зв’язку з цим було прийнято рішення про відхилення пропозиції ДП “НАРП” та запрошено на переговори іншого учасника торгів – ТОВ “УРАРП”.

Разом з тим, на визначену замовником дату переговорів представник ТОВ “УРАРП” не прибув. У зв’язку з цим, 20 березня 2020 року було відхилено пропозицію даного підприємства та принято рішення про відміну відбору учасників через  відхилення цінових пропозицій всіх учасників відбору.

Ймовірно тендер буде оглолошуватися повторно, оскільки надважливим питанням є ремонт двигунів для літаків Іл-76МД.

Середній ремонт Д-30КП-2  в минулих роках:

2019 рік: 10 двигунів на суму 57 499 000,00 грн. – виконавець ТОВ “УРАРП”.

2018 рік: 4 двигуни на суму 19 948 000,00 грн. –  виконавець ТОВ “УРАРП”.

2017 рік: 5 двигунів на суму  19 296 042,10 грн. – виконавець ТОВ “УРАРП”.

Recently Published

»

Польський досвід переозброєння на F-16

Польський досвід переозброєння на F-16 ...

»

В Каневі для гелікоптерів H145 побудують ангари

23 вересня 2020 року Центр ...

»

Болгарія: ремонт літаків радянського виробництва та закупівля F-16

Болгарські повітряні сили на даний ...

»

Переозброєння авіації: досвід країн Східної Європи

В статті наведено огляд процесу ...

»

Графік доставки гелікоптерів H125, H145 та H225

22 жовтня 2020 року до Контракту про ...

»

До України прибули перші два гелікоптери H145

22 жовтня 2020 року до Києва із Донавюрта ...

»

Авіатори ДСНС планують закупити додаткові водозливні пристрої для гасіння пожеж

15 жовтня 2020 року Спеціальний ...

»

Іл-78, який не побачив Америку

11.11.2005 року між компанією «North American ...

»

Роз’яснення щодо відшкодування державі відрахованими курсантами та звільненими офіцерами витрат, пов’язаних з їхнім утриманням

03 вересня 2020 року видання ...