The New Stuff

Закупівля послуги середнього ремонту авіаційних двигунів Д-30КП-2 не відбулася


17 лютого 2020 року військова частина А0215 (Командування ПС ЗСУ) оголосила щорічний тендер на середній ремонт 12-ти авіаційних двигунів Д-30КП-2 для ІЛ-76МД на суму 102 780 000,00 грн.

Традиційно свої пропозиції подало ДП “НАРП” (остаточна пропозиція 63 999 999,00 грн.) та ТОВ “УРАРП” (остаточна пропозиція 64 000 000,00 грн.).

Враховуючи найнижчу цінову пропозицію переможцем торгів було визнано ДП “НАРП”. Водночас організатором торгів було запропоновано усунути ряд недоліків у поданих ним документах протягом наступних 24 годин з моменту ознайомлення учасника з такими недоліками під час проведення переговорів.

Серед таких недоліків, зокрема, вказується:

– відповідно до оприлюдненої Довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, ДП “Миколаївський авіаремонтний завод “НАРП” зазначає, що має можливість та погоджується виконати вимоги Замовника та Договору (середній ремонт авіаційних двигунів Д-30КП-2 в обсязі 12 одиниць в термін включно до 30.11.2020) з ціною, визначеною за результатами електронного аукціону, а також підписати Договір із Замовником на умовах, зазначених в оголошенні про проведення відбору учасників та проекті договору. Разом з тим, відповідно Висновку 1301 Головного військового представництва МОУ від 29.01.2020 року № 93, що станом на 29.01.2020 року наявність дозвільних документів, технічної документації, обладнання та матеріально-технічної бази, кваліфікованого персоналу дозволяють ДП ” НАРП” на умовах залучення співвиконавців для налаштування (капітального ремонту) паливної автоматики авіаційних двигунів Д-30КП-2 (при своєчасному постачанні ремонтного фонду, давальницької сировини тощо) виконати  (з орієнтовним обсягом на рік) середній ремонт 5-ти одиниць авіаційних двигунів типу Д-30КП. Крім того, за наявною інформацією ДП “НАРП” на теперішній час уже виконує середній ремонт 4 авіаційних двигунів Д-30КП-2

– під час переговорів учасником надано “Пропозиції до протоколу переговорів з ремонту двигунів Д-30КП-2” (за підписом заступника директора з розвитку ДП “НАРП” Шевченко С), що додаються до протоколу, відповідно до якого запропоновано внести зміни до істотних умов договору.  Разом з тим, відповідно до оприлюдненої Довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (за підписом директора підприємства Кирницького В.), ДП “Миколаївський авіаремонтний завод “НАРП” зазначає про готовність підписати Договір із Замовником на умовах, зазначених в оголошенні про проведення відбору учасників та проекті договору.

Зазначається, що відповідно до оприлюдненої учасником Довідки (вих. від 11.03.2020 № 968/мр), у разі не врахування “Пропозицій до протоколу” ДП “НАРП” не підтверджує готовність надання послуг з середнього ремонту авіаційних двигунів Д-30КП-2 в обсязі 12 одиниць в термін включно до 30.11.2020. Разом з тим, подані учасником під час переговорів пропозиції не відповідають вимогам замовника, а саме проєкту договору (додатку 6 до оголошення про проведення відбору учасників).

Також, здійснення попередньої оплати не передбачено “Умовами оплати договору (здійснення розрахунків)”, оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу за зазначеною процедурою.

Таким чином, тендерний комітет Замовника прийшов до висновку, що учасником не підтверджено готовність підписати Договір із Замовником на умовах, зазначених в оголошенні про проведення відбору учасників та проекті договору, що не відповідає вимогам оголошення про проведення відбору учасників. Враховуючи вище зазначене, учасником недоліки не усунуто.

У зв’язку з цим було прийнято рішення про відхилення пропозиції ДП “НАРП” та запрошено на переговори іншого учасника торгів – ТОВ “УРАРП”.

Разом з тим, на визначену замовником дату переговорів представник ТОВ “УРАРП” не прибув. У зв’язку з цим, 20 березня 2020 року було відхилено пропозицію даного підприємства та принято рішення про відміну відбору учасників через  відхилення цінових пропозицій всіх учасників відбору.

Ймовірно тендер буде оглолошуватися повторно, оскільки надважливим питанням є ремонт двигунів для літаків Іл-76МД.

Середній ремонт Д-30КП-2  в минулих роках:

2019 рік: 10 двигунів на суму 57 499 000,00 грн. – виконавець ТОВ “УРАРП”.

2018 рік: 4 двигуни на суму 19 948 000,00 грн. –  виконавець ТОВ “УРАРП”.

2017 рік: 5 двигунів на суму  19 296 042,10 грн. – виконавець ТОВ “УРАРП”.

Recently Published

»

Закупівля послуги середнього ремонту авіаційних двигунів Д-30КП-2 не відбулася

17 лютого 2020 року військова частина ...

»

В Миколаєві розікрали мікросхеми авіаційних тренажерів

Як вбачається із Єдиного державного ...

»

“Справа Астахова”

15.04.2019  за місцем проживання першого ...

»

Україна отримає нову модифікацію Airbus Helicopters Н145 D3

26 лютого 2020 року до Контракту про ...

»

Історія одного літака: Іл-76МД 76413

Іл-76МД бортовий (реєстраційний) номер ...

»

Черговий Н225 для ДСНС здійснює переліт до України

4 борт Airbus Helicopters H225 Super Puma для ДСНС 22 ...

»

ДП “НАРП” планує дообладнання літака Іл-76МД МОУ до вимог ІКАО

22 січня 2020 року Державне ...

»

«Вінницькі авіаційні заводи»

Фонд державного майна 13 січня 2020 року ...

»

СБУ розслідує закупівлю радіостанції для Ан-70 (77)

Як вбачається із відкритого Реєстру ...