Історія одного літака: МіГ-29 б/н 55
МіГ-29 – серійний номер 2960731235, бортовий номер 55 «білий», 1990 року випуску, в стандартному на той час сіро-зеленому камуфляжі надійшов із заводу в 145 ВАП (винищувальний авіаційний полк), який дислокувався в м. Івано-Франківську.
(Івано-Франківськ, 1990 р.)
В подальшому, у зв’язку з об’єднанням 145 та 114 ВАП, літак перейшов до складу 114 ВАП (з 2009 року – бригада тактичної авіації). До 2007 року мав стандартний сіро-зелений камуфляж.
(Під час навчань у Бельбеку, 2006 р.)
У 2007 році борт 55 пройшов ремонт у Львові та отримав стандартний для львівського заводу сіро-голубий камуфляж.
В травні 2009 року під час навчань на аеродромі Миргород, даний винищувач під керуванням Вікторії Мекотової викотився за межі злітно-посадкової смуги та отримав деякі пошкодження.
Силами техніко-експлутаційної частини бригади, пошкоджені елементи літака були замінені з інших бортів-«донорів».
В серпні того ж року борт приймав участь в авіаційній частині параду Незалежності в Києві.
Станом на 2011 МіГ-29 б/н 55 вже був окрашений техніками бригади в яскравий синьо-голубий камуфляж.
У зв’язку з проведенням у 2012 році Євро-2012, борт 55 перебував на бойовому чергуванні з прикриття повітряного простору України під час проведення футбольного турніру.
В другій половині 2012 році вказаний МіГ разом зі свої “братом” бортом 54 вже перебували в синьо-жовтих кольорах камуфляжу та стали так званими «псевдо-Соколами». Літаки були пофарбовані в такі кольори для показового прольоту над аеродромом Гостомель під час проведення виставки Авіасвіт-ХХІ. При цьому фарбування здійснювалось поверх існуючого камуфляжу.
В 2013 році, під час злету, літак зачіпив соплами злітно-посадкову смугу.
Починаючи з 2014 року, у зв’язку з початком бойових дій на території Донецької та Луганської областей 55-ий борт заступив на бойове чергування та скоріш за все здійснював бойові вильоти протягом літа 2014 року з оперативного аеродрому.
На межі 2016-2017 років техніки бригади перефарбували літак в сірий колір.