The New Stuff

МіГ-29МУ2 з’явиться в 2018 році?


В січневому номері авіаційного журналу Air Forces Monthly вийшла стаття Олександра Гольца про модернізацію винищувачів МіГ-29 на Львівському державному авіаційно-ремонтному заводі (далі – ЛДАРЗ).

Цікавим є твердження автора, про те, що в 2018 році планується представити перший прототип МіГ-29МУ2. При цьому зазначається, що випробування літака мають пройти як найшвидше.

Олександ Гольц повідомляє деякі деталі модернізації, зокрема, в якості основи для МіГ-29МУ2 використовуватиметься МіГ-29МУ1, але він включатиме ще вісім етапів модернізації з метою подальшого підвищення бойових можливостей. До них відносяться модернізація системи управління зброєю СОУ 20ПM, подальше оновлення радіостанції Р-862, бортова інтегрована апаратура навігації і посадки «Курс-93М», заміна навігаційної системи РСБН A-323 і використання шини даних MSD-2000.

Крім того, планувалося, що модернізація за другим варіантом, тобто МіГ-29МУ2 включатиме можливість застосування керованих авіаційних ракет “повітря-земля” і керованими авіаційними бомбами.

Так, протягом тривалого часу в цеху ЛДАРЗу стояв в якості стенду МіГ-29 з ракетою Х-29, який в 2017 році перемістили в іншу частину цеху для проведення подальших робіт.

(Фото з соціальних мереж)

Водночас, варто відзначити, що на даний час в Україні відсутні сучасні керовані ракети класу “повітря-земля”, а також керовані авіаційні бомби, тобто проблема повинна вирішуватися комплексно. Крім того, виникає питання, чи матиме МіГ-29МУ2 можливість використовувати спеціальні підвісні контейнери розвідки чи РЕБ, чи буде в кабіні літака оновлена авіоніка, покращено систему супутникової навігації.

Звісно, роботи по модернізації літаків потрібно проводити, однак вони повинні якісно підвищувати боєздатність літака та полегшувати роботу льотчика.

Щодо Міг-29МУ1, який постачається з 2009 року, то його модернізція включає: 1) удосконалення радіолокаційного прицілу радіолокаційної станції НО19 задля збільшення дальності виявлення повітряних цілей (перший варіант модернізації НО19); 2) встановлення системи супутникової навігації СН-3307-01, яка інтегрована в навігаційний штатний комплекс літака; 3) доробка старих систем об’єктивного контролю типу «Тестер УЗ-Л», «Екран-13М-4» і  блоків БПК-88 серії 3КМ для удосконалення бортових засобів контролю і реєстрації параметрів польоту; 4) дороблено радіостанцію Р-862; 5) встановлено літаковий відповідач А-511 (вар.36).

Встановлення цифрового реєстратора параметрів польоту дозволило більш оперативно зчитувати та розшифровувати інформацію, а також набагато точніше її аналізувати та наглядно відображати.

(Кабіна МіГ-29МУ1)

Однак на практиці виявилися деякі недоліки таких доробок літака, зокрема незручність та ненадійсть системи супутникової навігації СН-3307; низька надійність РЛПК.

(Індикація СН-03307-01. Фото з мережі)

Також деякі оновлення отримують звичайні МіГ-29 після ремонту на ЛДАРЗ, тож в результаті значної різниці між відремонтованим МіГ-29 та модернізованим МіГ-29МУ1 майже немає.

Варто відмітити, що наразі єдиним експлуатантом винищувачів МіГ-29МУ1 у Повітряних силах є 40 БрТА.

Інформація в статті зібрана з відкритих джерел в мережі інтернет.

Recently Published

»

Оголошено тендер на закупівлю чохлів для тактичної авіації

22 травня 2018 року на ресурсі ...

»

Історія одного літака: Іл-76МД б/н 76683

Іл-76МД борт 76683, виготовлений на ...

»

Завершився десятий “Північний сокіл”

06 травня 2018 року до Борисполя ...

»

Історія одного літака: МіГ-29 б/н 55

МіГ-29 – серійний номер 2960731235, ...

»

Гірокоптери для ЗСУ

Українська авіакомпанія “Хорс” ...

»

Нове будівництво на аеродромі Луцьк

10 квітня 2018 року Командування ...

»

“Мрія” відправилась в комерційний рейс

03 квітня Ан-225 “Мрія” після ...

»

Посилення обороноздатності: +1 Су-27

19 грудня 2017 року між Командуванням ...

»

Українці в лавах армій іноземних держав: Мирослав (Стівен) Зільберман

Розповідь про етнічного українця ...