The New Stuff

Історія одного літака: Су-24МР б/н 33 (15)


Су-24МР – серійний номер 0115301 – перший серійний розвідник на базі Су-24М. Випущений в червні 1983 року. Службу починав з 455-го полку (аеродром Воронеж), потім в 47 ОГРАП (аеродром Шаталово, Смоленська обл.). З 1988 року літак перебував у складі 511 ОРАП (аеродром Буялик, Одеська обл.) під бортовим номером 33 (синій).

(Буялик, 1990-ті рр. Фото з соцмереж)

В 1990-их. роках на літак нанесли на лівий борт емблему птаха з плівкою та малюнок очей на обтікач. В подальшому з’явився лавровий вінок та щелепи акули, які мали два варіанти (спочатку були “густіші”).

(Фото спільноти 511 ОРАП)

08 липня 2003 року, у зв’язку з розформуванням 511 ОРАП, борт здійснив переліт в Коломию, де увійшов до складу 48 ОГРАП. В Коломиї літаку змінили бортовий номер на 15 (жовтий).

(Коломия, 2003 р.)

Після розформування у 2004 році 48 ОГРАП, борт 15 перебазувався на аеродром Старокостянтинів.

(На аеродромі Старокостянтинів)

Літак був у строю до середини 2000-их., оскільки  в 2008 році в нього влучила блискавка, яка пошкодила кіль та спалила проводку.

(Аеродром Біла Церква. Кіль з 15-го борту)

Пошкоджений кіль було замінено з іншого Су-24МР б/н 04, який знаходився на зберіганні у Білій Церкві, однак борт 15 після цього у повітря не піднімався та до даного часу знаходиться на зберіганні в Старокостянтинові. Починаючи з 2013 року щелепи акули почали наносити на всі Су-24МР 7-ої БрТА, які перебували в льотному стані, окрім тих літаків, які отримали “піксельний” камуфляж після ремонту на НАРПі.

(аеродром Старокостянтинів 2011 р. Фото Chris Lofting)

Recently Published

»

Історія одного літака: МіГ-29УБ б/н 02 (20) та МіГ-29 б/н 01 (101)

Наприкінці 1991 року Міністерство ...

»

Вертолітники НГУ пройдуть підготовку на комплексному тренажері Мі-8МТВ

12 лютого 2018 року між військовою ...

»

На ДП «ЗАВОД 410 ЦА» прибув Ан-26 ДНВЦ Збройних сил України

Як повідомляється ДП “410 Завод ...

»

Державному музею авіації присвоєно ім’я О.К. Антонова.

07 лютого 2018 року до 112-ї річниці з дня ...

»

Екранно-вихлопний пристрій “Адрос” АШ-01В

Екранно-вихлопний пристрій “Адрос” ...

»

Історія одного літака. Су-27УБ б/н 69

Інформація зібрана спільнотою «Су-27 ...

»

МіГ-29МУ2 з’явиться в 2018 році?

В січневому номері авіаційного ...

»

39 окрема авіаційна ескадрилья стала бригадою.

Як повідомляє видання “Народна ...

»

“Авіалінії Антонова” відкрили офіс в США

“Авіалінії Антонова” відкрили ...