The New Stuff

35 річниця першого польоту Ан-124 “Руслан”


24 грудня 1982 року з аеродрому Святошино здійснив свій перший політ Ан-124 “Руслан”. Літак пілотував екіпаж заводських випробувачів у складі: льотчики В.І.Терський  (командир) і А.В.Галуненко, штурман А.П.Піддубний, бортінженери В.М.Воротников і А.М.Шулещенко, радист М.А.Тупчиєнко, ведучий інженер М.Г.Харченко, інженер-експериментатор В.С.Михайлов.

22 грудня 2017 року, у зв’язку з 35-тою річницею першого польоту “Руслана”, на ДП «АНТОНОВ» відбулися урочисті  заходи.

Демонстраційний політ виконав модифікований варіант «Руслана» Ан-124-100М-150, який експлуатується в парку авіакомпанії «Авіалінії Антонова».

(Після злету виникла невеличка снігова буря)

Літак виконав ефектний low pass (прохід над злітно-посадковою смугою на наднизькій висоті).

Після приземлення з нього вийшли члени першого екіпажу  у складі: командира екіпажу В.Терський, другий пілот О. Галуненко, штурман-вибпробувач О. Піддубний, бортінженер-випробувач О.Шулещенко, провідний інженер з льотних випробувань М. Харченко, провідний інженер з льотних випробувань В. Михайлов. Цього разу вони були вже пасажирами літака.

Як зазначали випробовувачі, цей політ заставив їх помолодіти на 35 років та повернутися в 1982 рік, а також пережити сильні емоції. Слід зазначити, що В.Терський 21 грудня відзначив своє 85 ліття, а О.Піддубний прибув на захід з США.

Сьогодні в парку “Авіаліній Антонова” сім літаків Ан-124. У 2017 році “Русланами” перевезли понад 23 тисячі тонн вантажів, збільшивши наліт комерційних авіаперевезень на 21% у порівнянні з 2016 р. Варто зазначити, що 124-ті оперативно прибувають з вантажами в країни, які потерпають від стихійних лих чи у випадках термінового перевезення великих та габаритних вантажів. Наприклад в 2017 році “Руслани” перевозили потужні генератори для постраждалих від урагану “Ірма”, чи двигун для пошкодженого AirBus.

Наприкінці заходу всі учасники зробили спільне фото біля ювіляра.

(Перший екіпаж. Фото day.kyiv.ua)

Відео демонстраційного польоту:

Recently Published

»

Історія одного літака: МіГ-29 б/н 55

МіГ-29 – серійний номер 2960731235, ...

»

Гірокоптери для ЗСУ

Українська авіакомпанія “Хорс” ...

»

Нове будівництво на аеродромі Луцьк

10 квітня 2018 року Командування ...

»

“Мрія” відправилась в комерційний рейс

03 квітня Ан-225 “Мрія” після ...

»

Посилення обороноздатності: +1 Су-27

19 грудня 2017 року між Командуванням ...

»

Українці в лавах армій іноземних держав: Мирослав (Стівен) Зільберман

Розповідь про етнічного українця ...

»

Історія одного літака: Ан-12 б/н 36 в селі Високе

Ан-12 с/н 9901108, б/н 36 “синій”, який ...

»

Історія одного літака: МіГ-29УБ б/н 02 (20)

Наприкінці 1991 року Міністерство ...

»

Вертолітники НГУ пройдуть підготовку на комплексному тренажері Мі-8МТВ

12 лютого 2018 року між військовою ...